Nieuws

Het woord van 2018 "laadpaalklever" kunnen we weer vergeten in 2019 als het aan Parkingware ligt. Wij willen laadpunten slim maken waardoor het verplaatsen van een voertuig niet meer nodig is. Dit is het artikel waarin staat dat 'laadpaalklevers' moeten boeten: https://www.parkeer24.nl/nieuws/281118/laadpaalklevers-moeten-boeten Maar 'laadpaalklevers' zijn klanten, die geeft je geen boete maar een klantvriendelijke oplossing. Het begint met nadenken over een goede oplossing voor iedereen die wil parkeren...

Lees meer

Laadpaalklevers zijn klanten, die geeft je geen boete maar een klantvriendelijke oplossing. Stop met overal laadpalen in de stad en start met laadpleinen. Verspreid de laadpleinen strategisch in de stad. Zet meerdere laadpunten parallel op 1 aansluiting. Verplaats geen EV maar schakel de volgende EV in de wachtrij in als de vorige vol is of het max heeft bereikt. Dat is de klant een oplossing bieden...

Lees meer

Laadpaalklevers zijn klanten, die geeft je geen boete maar een klantvriendelijke oplossing. Stop met overal laadpalen in de stad en start met laadpleinen. Verspreid de laadpleinen strategisch in de stad. Zet meerdere laadpunten parallel op 1 aansluiting. Verplaats geen EV maar schakel de volgende EV in de wachtrij in als de vorige vol is of het max heeft bereikt. Dat is de klant een oplossing bieden...

Lees meer

Het is niet nieuwe meer. Je komt aanrijden op de parkeerplaats, het kenteken wordt herkend en de slagboom gaat automatisch open! Echter gaat het tegenwoordig niet alleen om het verlenen van toegang. We willen meer. Het proces moet gastvrij, efficiënt en duurzaam zijn maar tevens in balans zijn met de veiligheid. Het beheer begint met het vastleggen wanneer een parkeerder (vaste gebruiker, bezoeker of gast) komt, weer...

Lees meer

Het is niet nieuwe meer. Je komt aanrijden op de parkeerplaats, het kenteken wordt herkend en de slagboom gaat automatisch open! Echter gaat het tegenwoordig niet alleen om het verlenen van toegang. We willen meer: Het proces moet gastvrij, efficiënt en duurzaam zijn maar tevens in balans zijn met de veiligheid. Het beheer begint met het vastleggen wanneer een parkeerder (vaste gebruiker, bezoeker of gast) komt,...

Lees meer

Wanneer u nu een 22 kW laadstation op een 3x32A groep heeft kunt u deze voor 26 slimme laadpunten vervangen. Vaak plugt iemand smorgens in en houdt een groot deel van de dag de laadpaal bezet, zonder te laden. In plaats dan 1 auto vol in 2 uur, kunnen er ook 26 auto's geladen worden met de woon-werk-woon kilometers. Parkingware Powersharing verdeelt de beschikbare energiecapaciteit dynamisch...

Lees meer

Er komen steeds meer elektrisch voertuigen (EV's) op de markt. Maar wat uw medewerkers straks die EV's bij uw bedrijf parkeren en willen opladen?  Hoe gaat u het efficiënt en duurzaam doen? Wat kost heten hoe zit het met terugverdientijd?  Laat uw oplaadpunten meegroeien met de vraag en zorg dat investering laag blijft. Klinkt simpel en dat is het ook met Powersharing (c) en Parkasol (c)...

Lees meer

In addition to reserving parking spaces, you can also reserve energy for your electric car. You are assured of an available charging point at the destination. Of course with the requested energy to reach the next destination. For the owner of the parking location, it is a new revenue model or a way to achieve a shorter ROI.  I still haven't found what I'm looking for...

Lees meer