STRESSVRIJ AANKOMEN EN PARKEREN, DAT MAAKT GELUKKIG

STRESSVRIJ AANKOMEN EN PARKEREN, DAT MAAKT GELUKKIG

 

Vanuit de customer journey weten we dat parkeren slechts een onderdeel is van de reis en zeker geen bestemming is. Maar stressvrij aankomen op bestemming maakt mensen gelukkig. Dan is het toch goed om te weten een parkeerplek is om de auto te parkeren. Kortom, een ontspannen vertrek, een gastvrije aankomst en een efficiënte afhandeling zijn belangrijke onderdelen in de customer journey.

 

Het begint met eenvoudig boeken. Bezoekers moeten gemakkelijk van tevoren elke gewenste service kunnen reserveren – thuis of onderweg: van de parkeerplaats tot laadstations tot evenement tot individuele extra’s.

 

Bezoekers die registreren zijn waardevolle bezoekers. Een geregistreerde bezoeker genieten van exclusieve informatie en bijzondere voordelen. Dat zijn waardevolle kansen om in contact te blijven met de bezoekers.

 

Direct inrijden en persoonlijk welkom. Direct de bezoeker persoonlijk verwelkomen op een display terwijl de slagboom comfortabel opent met kentekenherkenning. Zorg ervoor dat met name nieuwe bezoekers genieten een duidelijke verwijzing naar hun parkeerplaats krijgen.

 

Extra service. Bied extra diensten aan zoals een laadstation maar ook de auto laten wassen tijdens het parkeren is een mogelijkheid

 

Parkingware kentekenlezer, ticketlezer, buitendisplay, Ticketlezer Touch 15 inch en betaalautomaat 15 inch

 

Meer weten?

 Neem contact op met Gerard Spin:

+31 599 648 265 of https://parkingware.nl/contact/

Klik hier voor een online offerteaanvraag