Service verhogende technologie met een glimlach

Service verhogende technologie met een glimlach

Annabel (28) receptioniste: ALLES VOOR EEN GLIMLACH

Annabel werkt sinds 4 jaar als receptioniste. Ze geniet ervan om mensen blij te maken. Met een professionele glimlach en snelle service. In piekuren is dat een hele kunst. Iedereen wil gelijktijdig inchecken, de telefoon rinkelt onafgebroken en mensen willen veilig parkeren achter de slagboom. Gelukkig gaat dat laatste geheel automatisch. Want gasten reserveren bij hun boeking meteen een parkeerplaats. En de camera bij de slagboom laat hen op basis van kentekenherkenning automatisch binnen. Op haar scherm ziet ze de naam van de nieuwe gast. Ze legt de keycard alvast klaar. Nog dagelijks geniet ze van de verbaasde blikken als ze gasten bij hun voornaam welkom heet. Net dat kleine beetje extra service, die glimlach, daar doet ze het voor. https://parkingware.nl/hoe-het-werkt/#PW-Basis

Bron: https://www.ing.nl/zakelijk/kennis-over-de-economie/uw-sector/leisure/hotels-genoodzaakt-te-investeren-in-nieuwe-technologie.html