Parkingware lezing op vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer 2020

Parkingware lezing op vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer 2020

Hoe draagt parkeren voor bezoekers bij aan het gastvrij imago van het bedrijf?

Een plezierige parkeerervaring resulteert in een goede eerste indruk. Hoewel organisaties veel middelen investeren in een optimale presentatie, wordt het parkeerterrein vaak vergeten. Terwijl dat in veel gevallen de eerste indruk is. Een gastvrije ontvangst begint met kentekenherkenning, waarmee de slagboom automatisch opent. Gevolgd door een persoonlijke welkomstboodschap op een duidelijk afleesbare display met uw logo. Inclusief verwijzing naar een gereserveerd parkeervak, naar wens met laadpunt voor een elektrische auto. De receptionist ziet op de online aankomstlijst wie gearriveerd is en met wie de afspraak is gemaakt. Zo start elke afspraak wel heel erg ontspannen. 

11:00 – 11:20 Donderdag 30 Januari 2020 Zaal 3

Bel direct
Parkingware Logo
Over cookies

We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. U gaat akkoord met onze cookies als u onze website blijft gebruiken.