Parkeren bij een sportwinkel in Groningen lukt niet zonder rek- en strekoefeningen

Parkeren bij een sportwinkel in Groningen lukt niet zonder rek- en strekoefeningen

Ik was recent bij een sportwinkel in Groningen en zag dat de klanten bij de inrit al de eerste rek- en strekoefeningen deden. Sommige klanten waren zeer lenig en hingen met het gehele bovenlichaam uit het raam om bij de aanmeldzuil de bankpas te kunnen presenteren.

 

Probleem: Onjuiste plaatsing parkeerapparatuur.

De apparatuur werkte perfect alleen de opstelling kon beter. Direct na de openbareweg moet je rechts indraaien. In deze draai staat de aanmeldzuil en is hierdoor “onbereikbaar” vanuit het raam van de bestuurder. Waarschijnlijk is de opstelling direct aan de weg een keuze van de locatie-eigenaar om twee extra parkeerplekken direct na de inrit toegankelijk te houden?

 

Probleem: Onjuiste plaatsing parkeerapparatuur.

Oplossing: Twee parkeerplekken direct na de inrit inleveren en de aanmeldzuil vijf meter verder naar achteren plaatsen waardoor het voertuig in een rechte baan kan aanrijden. Hierdoor is de aanmeldzuil weer normaal bereikbaar.

Parkeeradvies: Kentekenherkenning toevoegen en automatisch de slagbomen openen bij het in- en uitrijden, binnen de vrije parkeertijd. Vervolgens stimuleren dat klant het kenteken toevoegd aan het “klantkaart” account van de winkel. Zie voorbeeld: https://parkingware.nl/retail/

De volgende keer de klant persoonlijk verwelkomen bij het automatisch openen van de slagboom. Tot slot online betalen integreren in de website van de winkel voor voertuigen die langer verblijven dan de vrije parkeertijd.

 

Meer weten over kentekenherkenning voor uw parkeeraccomodatie?

 Neem contact op met Gerard Spin:

+31 599 648 265

info@parkingware.com

Parkingware helpt klanten complexe parkeeruitdagingen op te lossen, waardoor parkeren efficiënt en eenvoudig wordt.