Met de “uitrijmunt” op de kassabon de slagboom openen
Voor een winkel geldt No Parking, No Business. De parkeerplaatsen beschikbaar houden voor echte klanten is een typisch probleem waar veel winkelbedrijven in binnensteden mee worstelen. De uitrijmunt is een eenvoudige en veel voorkomende oplossing uit het verleden om het parkeren te reguleren. De uitrijmunt brengt echter ook extra afhandeling en kosten met zich mee. Kan dat niet anders?
Uitrij-barcode op de kassabon
Een alternatief voor kentekenherkenning is de moderne variant van de Uitrijmunt: een uitrij-barcode op de kassabon. U kunt de ‘houdbaarheid’ van de uitgegeven barcode zelf instellen in minuten.
Hoe werkt het?
1- De kassière kan een uitrij kaart of een dagkaart voor klanten afdrukken op de kassabon of via de Parkingware handkassa met touchscreen.
2- Klanten zonder een kassabon kunnen via uw website, via www.parkingshop.com of via een betaalautomaat een dagkaart kopen.
3- Uw vaste klanten kunt u een klantenkaart. U bepaald de geldigheid (datum van/tot en toegangstijden).
https://www.linkedin.com/pulse/de-rijmunt-op-kassabon-klantkaart-pxd-gerard-spin/
Parkeersysteem met kentekenherkenning in uw huisstijl?
Als retailer kunt u kiezen voor een compleet parkeersysteem in uw huisstijl. U heeft de mogelijkheid om klanten via full colour buitendisplays te attenderen op de aanbiedingen van vandaag. Ticketloos parkeren, op basis van kentekenherkenning. Een goede parkeeroplossing is de basis voor een goede klantervaring.
Zie de Makro video: https://youtu.be/nKy1yFMLB0I