Toegangsbeheer automatiseren met kentekenherkenning
Door over te stappen op kentekenherkenning bij de toegang van uw appartementencomplex ontstaat een soepele doorstroom bij de speedgate of slagboom, wat zorgt voor rust. Het is het fijn voor de bewoners om parkeren en laden te kunnen garanderen voor bezoekers.
Een gastvrije ontvangst begint het automatisch openen van de slagboom door middel van kentekenherkenning of een QR-code. Gevolgd door een persoonlijke welkomstboodschap op een duidelijk afleesbare display. Inclusief verwijzing naar een gereserveerd parkeervak, naar wens met laadpunt voor een elektrische auto.
Personentoegang voor appartementencomplexen met ticketlezers
Bewoners kunnen zelf de toegang regelen voor bezoekers. Wanneer het maximaal aantal gebruikers binnen die groep bereikt is, zal de speedgate of slagboom gesloten blijven.
Personentoegang voor een appartementencomplexen vindt vaak nog niet geautomatiseerd plaats. Bezoekers moet zich vaak melden via de intercom en bij aankomst regelt de bewoner de personentoegang. Dit hele proces kan door Parkingware geautomatiseerd worden, zodat bezoekers via een deur voorzien van een elektrisch slot, zonder tussenkomst van de bewoner, zelf toegang kunnen verkrijgen
Vastgoedbeheer online geregeld met een bewoners-portaal
De vastgoedbeheerder geeft elke bewoner toegang tot een bewoners-portaal. Op het bewoners-portaal regelt de huurder de toegang voor zichzelf en kunnen bezoekers uitgenodigd worden. Het bewoners-portaal weigert automatisch aanvragen waarmee de bewoner zijn quotum overschrijdt.
Bewoners voeren zichzelf in op het bewoners-portaal met minimaal de naam, email en kenteken(s). De bewoner ontvangt een bevestigingsemail met een e-ticket vanuit het parkeersysteem.
De aangemelde bezoeker ontvangt een bevestigingsemail met een e-ticket vanuit het parkeersysteem en wordt automatisch op de aankomstlijst geplaatst met de naam van de bewoner die de uitnodiging heeft verstuurd.
Steeds meer verzamelkantoren gaan over tot de aanschaf van kentekenherkenning, waardoor huurders steeds minder zullen accepteren dat er ‘gedoe’ is bij de slagboom en oplaadstation.
Meer weten of wilt u een adviesrapport op maat?
Neem contact op met Lilian R. Veldman: